Toestemming voor cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site en passen we advertenties aan op basis van jouw interesse. Als je doorklikt op onze website of wanneer je deze melding sluit gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.Meer weten? Bekijk onze cookiepagina

x

Corona-maatregelen

Ook bij Kwantum volgen we de richtlijnen en het advies van de Nationale Veiligheidsraad. De gezondheid en veiligheid van onze bezoekers en medewerkers staan daarbij voorop. 

Maatregelen in onze winkels

Onze winkels hebben momenteel aangepaste openingstijden. Om de gezondheid en veiligheid van onze bezoekers en medewerkers te waarborgen en om de verspreiding van het Coronavirus te beperken, gelden in onze winkelsveiligheidsmaatregelen. 


Kijk op de pagina van jouw winkel voor deze maatregelen en voor de actuele openingstijden.

Welke maatregelen neemt Kwantum met betrekking tot bezorgdiensten?
Wanneer je bestelling via PostNL geleverd gaat worden (kleine pakketten) volgt Kwantum de maatregelen die PostNL genomen heeft. De bezorger houdt 1,5 afstand en je hoeft niet te tekenen voor ontvangst. Een XL-bestelling wordt door onze partner, Van Spreuwel, geleverd. Ook hier volgt Kwantum de maatregelen die de vervoerder genomen heeft. De chauffeur levert alle bestelling voor de deur om persoonlijk contact te beperken. Daarnaast hoef je niet te tekenen voor ontvangst.
Kan ik mijn bestelling op een andere manier laten leveren?
Kwantum kan helaas niet de leverweg van je bestelling aanpassen. De bezorging zal dus plaatsvinden, tenzij je deze annuleert en eventueel een nieuwe bestelling plaatst. Voor kleine pakketten kan dit alleen op de dag van betaling; voor XL pakketten kan dit tot 3 werkdagen voor levering. Als je ervoor hebt gekozen om je bestelling op te halen in de winkel, dan kun je je bestelling eventueel nog annuleren en zelf een nieuwe bestelling plaatsen.Verdere vragen en antwoorden omtrent bezorgingen vind je hier.
Waar kan ik zien of het product dat ik wil op voorraad is, zodat ik niet voor niks naar de winkel ga? 
De voorraden van onze winkels veranderen dermate snel, dat we geen actuele voorraad kunnen vermelden. Over het algemeen zijn de producten die op onze website staan ook in de winkels verkrijgbaar. Wil je zeker weten dat je niet misgrijpt? Dan raden we je aan om online je bestelling te plaatsen. 
Ik wil mijn product retourneren in de winkel, maar ik kan of wil daar nu niet heen. Wat kan ik doen? 
Kwantum hanteert een bedenktijd van 14 dagen op aangekochte producten, met uitzondering van maatwerk. Onder de huidige omstandigheden gaan we hier uiteraard coulant mee om. 
Welke maatregelen neemt Kwantum met betrekking tot bestellingen om af te halen in de winkel? 
Wanneer je een bestelling af komt halen in de winkel vragen we je dit bij de kassa aan te geven. De bestelling staat voor je klaar. We proberen de tijd die je in de winkel doorbrengt, zoveel mogelijk te beperken. Wel vragen we je om altijd 1,5 meter afstand te houden van andere klanten en van onze collega’s in de winkel. Dit kan betekenen dat je gevraagd wordt om even buiten te wachten. 
Mijn bestelling ligt klaar om af te halen aan de winkel, maar ik kan of wil nu niet naar de winkel. Wat kan ik doen? 
Het is voor ons helaas niet mogelijk om de bestelling alsnog bij je te laten bezorgen. Kwantum bewaart jouw bestelling. Je kunt een familielid of kennis vragen het product namens jou af te halen. Dit kan in overleg met onze klantenservice. Reageer op de orderbevestiging en geef hierin aan wie namens jou de bestelling op komt halen. 
Welke maatregelen neemt Kwantum met betrekking tot vloerdiensten?
Zolang het verantwoord is, blijft Kwantum vloeren plaatsen. Ziekte/ verkoudheid bij onze monteurscrew hebben echter invloed op een reeds geplande plaatsing. De monteurs en stoffeerders van Kwantum hebben duidelijke instructie meegekregen dat zij bij griepverschijnselen niet mogen werken. Dit kan uiteraard gevolgen hebben voor de afspraak die voor jou gepland staat. We nemen in dat geval contact met je op om de afspraak te verzetten. De monteurs schudden geen hand bij binnenkomst. Daarnaast vragen wij je vriendelijk om tijdens het plaatsen van je producten 1,5 meter afstand te houden.
Ik ben zelf ziek of mijn gezinslid is ziek, kan de monteur gewoon komen?
Ben jijzelf of is één van je gezinsleden ziek/verkouden of in thuisquarantaine, neem dan contact met onze klantenservice om je afspraak te verzetten via 02-8081894 of klantenservice@kwantum.be
Kan ik een bestelling voor een vloerdienst op een andere manier laten leveren?
We kunnen helaas niet de leverweg van je bestelling aanpassen. Je kunt de dienstdatum wel verzetten naar een later moment. Verdere vragen en antwoorden omtrent onze vloerendiensten vind je hier.