Toestemming voor cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site en passen we advertenties aan op basis van jouw interesse. Als je doorklikt op onze website of wanneer je deze melding sluit gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.Meer weten? Bekijk onze cookiepagina

x

Update Corona-maatregelen

Ook bij Kwantum houden we uiteraard de ontwikkelingen rondom het Coronavirus in de gaten en volgen we de richtlijnen en het advies van de Nationale Veiligheidsraad. De gezondheid en veiligheid van onze bezoekers en medewerkers staan daarbij voorop. Daarom zijn onze winkels vanaf 18 maart vanaf 12.00u gesloten. Deze maatregel wordt gehandhaafd tot en met 5 april en kan worden aangepast naargelang de situatie. Natuurlijk blijft kwantum.be bereikbaar. Hier shop je gemakkelijk 24/7.

Klantenservice

Onze klantenservice krijgt nu meer vragen dan gebruikelijk, maar heeft momenteel ook minder capaciteit door de noodzakelijke maatregelen. We proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen, en vragen om begrip voor de situatie.

Levertijd online bestellingen

Door extra drukte in onze webshop kan het zijn dat je bestelling later wordt geleverd dan gepland.We doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Mocht jouw online bestelling vertraging oplopen, dan neemt onze klantenservice contact met je op.

Ruilen en retourneren

Kwantum hanteert een retourtermijn van 14 werkdagen. We begrijpen dat dat nu niet mogelijk is. De retourtermijn voor producten gekocht na 4 maart 2020 wordt om die reden verruimd tot 14 werkdagen nadat de winkels in België weer opengaan.
 

Ophalen van webbestellingen in de winkel

Het is momenteel niet mogelijk om producten die je online bestelt af te halen in de winkel. We bezorgen het graag bij je thuis, hier zijn wel bezorgkosten aan verbonden. Indien je vóór 18 maart een online bestelling met afhalen in de winkel hebt geplaatst en deze nog niet hebt opgehaald, dan is je bestelling op te halen vanaf het moment dat onze winkels weer geopend zijn. We zijn helaas niet in de mogelijkheid om van je bestelling een bezorgorder te maken.

Vloerplaatsingen

Geplande vloerplaatsingen kunnen momenteel niet plaatsvinden vanwege Corona-maatregelen. We nemen contact met je op om de afspraak te verzetten. Dit doen we echter pas wanneer we zicht hebben op wanneer er weer plaatsingen kunnen plaatsvinden. We hopen op je begrip hiervoor.