Toestemming voor cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site en passen we advertenties aan op basis van jouw interesse. Als je doorklikt op onze website of wanneer je deze melding sluit gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.Meer weten? Bekijk onze cookiepagina

x

Informatie rondom winkelsluiting

Volgens besluit van de Nationale Veiligheidsraad zijn onze winkels gesloten t/m 13 december.  

Klantenservice

Onze klantenservice krijgt nu meer vragen dan gebruikelijk. Uiteraard proberen we iedereen zo goed mogelijk te helpen, en vragen om begrip voor de situatie.

Bestelling ophalen

Bestellingen kunnen opgehaald worden aan de ingang van de winkel, op dinsdag en vrijdag tussen 10 en 18 uur.

Plaatsingen vloeren

Nieuwe plaatsingen kunnen we tijdelijk niet aannemen, maar reeds geplande plaatsingen gaan zoveel mogelijk door. Ziekte/ verkoudheid bij een plaatser heeft echter invloed op een reeds geplande plaatsing. We nemen in dat geval contact met je op om de afspraak te verzetten. Ben je zelf ziek/verkouden of in thuisquarantaine, neem dan contact met onze klantenservice om je afspraak te verzetten via  02-8081894 of klantenservice@kwantum.be.

Kijk op de pagina van jouw winkel voor de tijden waarop de winkel geopend is voor het afhalen van de online bestelling.

Welke maatregelen neemt Kwantum met betrekking tot bezorgdiensten?
Wanneer je bestelling via PostNL geleverd gaat worden (kleine pakketten) volgt Kwantum de maatregelen die PostNL genomen heeft. De bezorger houdt 1,5 afstand en je hoeft niet te tekenen voor ontvangst. Een XL-bestelling wordt door onze partner, Van Spreuwel, geleverd. Ook hier volgt Kwantum de maatregelen die de vervoerder genomen heeft. De chauffeur levert alle bestelling voor de deur om persoonlijk contact te beperken. Daarnaast hoef je niet te tekenen voor ontvangst.
Kan ik mijn bestelling op een andere manier laten leveren?
Kwantum kan helaas niet de leverweg van je bestelling aanpassen. De bezorging zal dus plaatsvinden, tenzij je deze annuleert en eventueel een nieuwe bestelling plaatst. Voor kleine pakketten kan dit alleen op de dag van betaling; voor XL pakketten kan dit tot 3 werkdagen voor levering. Als je ervoor hebt gekozen om je bestelling op te halen in de winkel, dan kun je je bestelling eventueel nog annuleren en zelf een nieuwe bestelling plaatsen.Verdere vragen en antwoorden omtrent bezorgingen vind je hier.
Hoe kan ik mijn product retourneren? 
Je kunt je online bestelling terugsturen via de post, bekijk hier de retourprocedure voor kleine en grote pakketten. Je kunt je bestelling momenteel niet in de winkels retourneren. Wanneer onze winkels weer geopend zijn is dit wel weer mogelijk, tot 14 dagen na de heropening van de winkels. Ook artikelen die reeds in de winkel zijn gekocht, zijn met bon retourneerbaar tot 14 dagen na heropening van de winkels. 
Welke maatregelen neemt Kwantum met betrekking tot bestellingen om af te halen aan de winkel? 
Bestellingen zijn af te halen aan de ingang van de winkel. 
Mijn bestelling ligt klaar om af te halen aan de winkel, maar ik kan of wil nu niet naar de winkel. Wat kan ik doen? 
Het is voor ons helaas niet mogelijk om de bestelling alsnog bij je te laten bezorgen. Je kunt een familielid of kennis vragen het product namens jou af te halen. Dit kan in overleg met onze klantenservice. Reageer op de orderbevestiging en geef hierin aan wie namens jou de bestelling op komt halen. 
Kan ik een bestelling voor een vloerdienst op een andere manier laten leveren?
We kunnen helaas niet de leverweg van je bestelling aanpassen. Je kunt de dienstdatum wel verzetten naar een later moment. Verdere vragen en antwoorden omtrent onze vloerendiensten vind je hier.