Veelgestelde vragen omtrent shoppen op afspraak

Hoe werkt shoppen op afspraak bij Kwantum?

Je kunt op deze website een afspraak maken voor shoppen op afspraak. Je kunt kiezen voor een langere afspraak voor advies voor raambekleding of gordijnen of voor advies voor je vloer (40 minuten). Als je even wil shoppen zonder advies kan dat ook. Je hebt dan 20 minuten om door de winkel te lopen. Om een afspraak te maken vragen we je e-mailadres, naam en telefoonnummer door te geven. Hier maak je een shop afspraak.


Mag ik met een vriendin komen shoppen op afspraak?

Nee, maar je mag wel met één andere persoon uit hetzelfde huishouden naar de afspraak komen. Wel zo prettig als je wil beslissen over de kleur van je nieuwe gordijnen!

Moet ik iets kopen wanneer ik kom shoppen op afspraak?

Nee, dat moet niet. Je kan een afspraak maken om 20 minuten zonder advies te shoppen. We adviseren je daarom om voorafgaand aan je afspraak goed in onze webwinkel te kijken, zodat je heel gericht kunt shoppen als je in de winkel bent. 

Ik wil ook iets retour brengen als ik voor mijn afspraak kom. Kan dat?

Ja, dat kan. Het is niet de bedoeling dat je komt shoppen op afspraak om alleen een retour in te leveren, want dan blokkeer je misschien wel de mogelijkheid voor iemand anders die echt advies nodig heeft voor vloer of raambekleding. Geen zorgen, wij hebben onze retourtermijn verlengd. Als de winkels weer regulier geopend zijn heb je nog twee weken de tijd om je retour naar de winkel te brengen.

Wil je toch nu al je retour inleveren of wat ruilen bij je shop afspraak? Neem dan je orderbevestiging of je kassabon mee. Op de orderbevestiging van je online aankoop staan alle items die je hebt gekocht met prijs en datum.

Als ik kom shoppen op afspraak, dragen de winkelmedewerkers dan ook een mondkapje?

Ja, wij nemen alle veiligheidsmaatregelen in acht die het mogelijk maken om veilig te shoppen. We vragen ook aan jou om die maatregelen te respecteren.

Ik heb een afspraak gemaakt, maar ik moet de afspraak annuleren. Hoe doe ik dat?

Heb je een afspraak gemaakt via de website op 24 maart of later? Kijk dan in de e-mail die je hebt gekregen met de bevestiging van je afspraak (“Uw reservering op Kwantum <plaatsnaam> by Resengo is toegevoegd”). In deze e-mail staat “Annuleren afspraak - Wil je de afspraak wijzigen of annuleren? Klik dan hier”. Als je “hier” aanklikt wordt je afspraak automatisch geannuleerd.