• Klantenservice
  • Acties & folder
  • Wooninspiratie
  • Op maat overzicht
winkels

Winkels

winkelwagen
Wáááánzinnige kortingen tot wel 50 procent op meer dan 11.000 artikelen!

Retourneren via ophaalafspraak voor grote artikelen

Heb je een zwaar of groot artikel en ga je liever niet naar één van onze winkels?

Wanneer je het product niet kan of wil inleveren bij één van onze winkels, dan kun je ervoor kiezen om het tegen betaling op te laten halen door de vervoerder. Je kan deze optie gebruiken als je grote of zware artikelen terug wil sturen. Onder zware of grote artikelen wordt het volgende verstaan: als één van de artikelen groter is dan 1,75 meter of het totaalgewicht meer is dan 30 kg. Dit zijn artikelen die je niet via de pakketdienst kunt versturen.

Let op: Deze optie is alleen geldig als je het artikel hebt laten bezorgen. De kosten voor het retourzenden worden niet vergoed en zijn afhankelijk van de grootte van het artikel. In de meeste gevallen is dit gelijk aan de bezorgkosten die je bij de bestelling hebt betaald. Op maat gemaakte, geknipte of gesneden artikelen kun je niet retourneren.

We adviseren je om de volgende stappen te volgen:

Stap 1: Stuur een mail naar Klantenservice@kwantum.be met als onderwerpsregel 'aanmelden ophaalafspraak'. Vermeld de volgende contactgegevens: ordernummer, telefoonnummer, adres en postcode.

Stap 2: Naar aanleiding van je mail neemt de Klantenservice telefonisch contact met je op voor het maken van een ophaalafspraak.

Stap 3: Je ontvangt via de mail een adreslabel die bij de ophaalafspraak op het pakket bevestigd dient te zijn.

Stap 4: Download het retourformulier, vul deze in en voeg deze bij je pakket.

Stap 5: Zodra het product opgehaald en ontvangen is, krijg je van ons een bevestigingsmail. Je ontvangt de terugbetaling binnen 14 dagen op de rekening waarmee je betaald hebt van zodra je te kennen hebt gegeven dat je het product wenst te retourneren.