winkels

Winkels

winkelwagen
10% EXTRA KORTING op alles! | Bij aankoop van 2 of meer artikelen | Nog
Geldig t/m zondag 28 juli. Niet geldig op diensten. Bij 2 of meer artikelen in de winkelmand, wordt de 10% extra korting automatisch verrekend.

Heb je een klacht?

Jij tevreden? Wij ook! Helaas kan het altijd voorkomen dat er iets kapot of mis gaat. Dat mag natuurlijk niet gebeuren, daarom zullen we er alles aan doen om je klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Je kunt je klacht over een online bestelling of dienst door middel van ons contactformulier schriftelijk en telefonisch indienen, uiterlijk binnen 10 werkdagen na levering of voorval. Klachten die na levering in het gebruik ontstaan, dienen zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 10 werkdagen na ontdekking te worden gemeld.

Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen vragen we je de volgende zaken op te nemen in je klacht:

  • Je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer

  • Je ordernummer

  • Een schrijving van je klacht

  • Eventuele relevante foto's die de klacht verduidelijken. 

Hoe meer relevante informatie je verstrekt, hoe beter wij in staat zijn je klacht te beoordelen. 

Klacht op maat product
 Voor klachten over op maat producten kun je terecht in één van onze winkels. Neem je product (bijvoorbeeld gordijn) op maat mee naar een winkel in de buurt en dan kunnen we samen met een deskundige medewerker kijken naar de beste oplossing. 

Behandeling en reactie op je klacht

Binnen 2 werkdagen na ontvangst van jouw klacht ontvang je een bevestiging. Wij streven er altijd naar om binnen 5 werkdagen je klacht op te lossen. Mocht blijken dat dit niet haalbaar is, dan ontvang je hierover bericht. 

Degene die je klacht behandelt, kan je tijdens de beoordeling vragen om extra informatie. Wanneer nodig zullen wij (een) externe deskundige(n) raadplegen. 

We doen er alles aan om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Toch kan het zijn dat je het niet eens bent met de afwikkeling. Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Bij het E-mailadres van de ondernemer kan je ons adres [klantenservice@kwantum.nl] opgeven.

Je hebt ook de mogelijkheid om je te wenden tot:

  • De burgelijke rechter

Terug naar de klantenservice.