Heb je een klacht?
Jij tevreden? Wij ook! Helaas kan het altijd voorkomen dat er iets mis gaat en dat je daar de dupe van bent. Dat mag natuurlijk niet gebeuren, daarom zullen we er alles aan doen om je klacht zo snel mogelijk op te lossen. Met deze klachtenprocedure willen we benadrukken veel waarde te hechten aan de relatie met onze klanten. Een uiting van ontevredenheid nemen wij dan ook uiterst serieus en zien we tegelijkertijd als een kans.
Indienen van je klacht
Je kunt je klacht over een product of dienst via E-mail of schriftelijk indienen. Schriftelijk naar Kwantum Nederland B.V. t.a.v. klantenservice, antwoordnummer 60667, 5000 WB Tilburg.
Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen vragen wij je de volgende zaken op te nemen in je klacht:
- Je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
- Je ordernummer
- Een schrijving van je klacht
- Eventuele relevante foto's die de klacht verduidelijken.
Klacht op maat product
Voor klachten over op maat producten kun je terecht in één van onze winkels. Neem je product (bijvoorbeeld gordijn) op maat mee naar een winkel in de buurt en dan kunnen we samen met een deskundige medewerker kijken naar de beste oplossing.
Behandeling en reactie op je klacht
Degene die je klacht behandelt, kan je tijdens de beoordeling vragen om extra informatie. Wanneer nodig zullen wij (een) externe deskundige(n) raadplegen.
Je hebt ook de mogelijkheid om je te wenden tot:
- De burgelijke rechter
Terug naar de klantenservice.