Bezorgen of ophalen

Bezorgen of gratis ophalen in één van onze winkels

We hebben 2 opties om je bestelling thuis te krijgen. Je kunt ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen of om deze gratis op te halen in één van onze winkels. Je krijgt bericht als je bestelling klaarligt in de winkel. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen. Lekker makkelijk! Je betaalt hier wel bezorgkosten voor. Deze variëren tussen de €7.- en €59.-, afhankelijk van het gewicht en het aantal bestelde artikelen.

Wil je je bestelling laten bezorgen, houd dan rekening met het volgende:

  • Controleer altijd je gegevens: zorg ervoor dat je gegevens zoals naam, adres, postcode, plaatsnaam, telefoonnummer en E-mailadres bij je bestelling correct zijn ingevuld.
  • Indien het pakket een lichtgewicht heeft, wordt deze binnen ongeveer 5 werkdagen geleverd door PostNL.
  • Indien het pakket een zwaargewicht (vanaf 31,5 kg) heeft en de afmetingen groter zijn dan 175x78x58 cm, kun je in het bestelproces in de winkelwagen de gewenste bezorgdatum aangeven.
  • We bezorgen alleen op werkdagen van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren.
  • Bestellingen kunnen maximaal 10 werkdagen in de opslag blijven.

Heb je naar aanleiding van bovenstaande nog vragen, dan kun je die per E-mail aan ons stellen.

Pakketdienst
Je bestelling wordt door de pakketdienst 1 keer aangeboden. Je ontvangt van onze vervoerder een E-mail met de informatie om je pakket te kunnen volgen via track en trace. 
Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen? De vervoerder brengt je bestelling dan naar een Pickup Parcelshop bij jou in de buurt. Hier ligt het pakket de eerstvolgende werkdag voor je klaar. Op het niet-thuis-bericht, dat door de vervoerder voor je is achtergelaten, lees je wat je kunt doen om je pakket in ontvangst te nemen. 

Kwantum XL delivery
Je bestelling zal worden bezorgd op de door jou gekozen leverdatum. Wanneer je een XL delivery krijgt ontvang je van onze vervoerder de dag voor bezorgen een e-mail met de informatie om je pakket te volgen. Op de ochtend van levering ontvang je ook het tijdsblok waarin de vervoerder je bestelling bezorgd. Als je niet op de afgesproken dag aanwezig bent is de vervoerder helaas genoodzaakt extra vrachtkosten in rekening te brengen.

  • Je bestelling wordt in de gewenste ruimte geleverd (uitgezonderd palletleveringen met laminaat of PVC en rollen tapijt of vinyl). Zorg ervoor dat er geen spullen in de weg staan.
  • Indien er geen lift aanwezig is of het product niet in een lift past wordt de bestelling tot op de vierde etage geleverd.
  • Palletleveringen met laminaat of PVC worden afgestapeld over de eerste privédrempel, zolang deze met een rollend hulpmiddel bereikbaar is. De pallet wordt retour genomen.

Bezorgen buiten Vlaanderen
Het is niet mogelijk om bestellingen via deze website te laten bezorgen in Wallonië of in het buitenland. Indien je vanuit Wallonië bestelt, adviseren wij je de bestelling af te halen bij een van onze winkels in Vlaanderen.

Terug naar de klantenservice