• Klantenservice
  • Acties & folder
  • Wooninspiratie
  • Op maat overzicht
winkels

Winkels

winkelwagen

Bezorgen of gratis ophalen in één van onze winkels

We hebben 2 opties om je bestelling thuis te krijgen. Je kunt ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen of om deze gratis op te halen in één van onze winkels. Je krijgt bericht als je bestelling klaarligt in de winkel. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen. Lekker makkelijk! Je betaalt hier wel bezorgkosten voor. Deze variëren tussen de €7.- en €59.-, afhankelijk van het gewicht en het aantal bestelde artikelen.

Wil je je bestelling laten bezorgen, houd dan rekening met het volgende:

  • Controleer altijd je gegevens: zorg ervoor dat je gegevens zoals naam, adres, postcode, plaatsnaam, telefoonnummer en E-mailadres bij je bestelling correct zijn ingevuld.

  • Indien het pakket een lichtgewicht heeft, wordt deze binnen ongeveer 5 werkdagen geleverd door PostNL.

  • Indien het pakket een zwaargewicht (vanaf 31,5 kg) heeft en de afmetingen groter zijn dan 175x78x58 cm, kun je in het bestelproces in de winkelwagen de gewenste bezorgdatum aangeven.

  • We bezorgen alleen op werkdagen van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren.

  • Bestellingen kunnen maximaal 10 werkdagen in de opslag blijven.

Heb je naar aanleiding van bovenstaande nog vragen, dan kun je die per E-mail aan ons stellen.

Pakketdienst
Je bestelling wordt door de pakketdienst 1 keer aangeboden. Je ontvangt van onze vervoerder een E-mail met de informatie om je pakket te kunnen volgen via track en trace. 
Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen? De vervoerder brengt je bestelling dan naar een Pickup Parcelshop bij jou in de buurt. Hier ligt het pakket de eerstvolgende werkdag voor je klaar. Op het niet-thuis-bericht, dat door de vervoerder voor je is achtergelaten, lees je wat je kunt doen om je pakket in ontvangst te nemen.

Kwantum XL delivery

  • Groter dan 78x58x175 cm of zwaarder dan 31,5 kg

  • Je ontvangt van onze vervoerder een werkdag voor levering een email en sms met daarin het tijdsvenster waarin we bezorgen. In het bericht staat een tijdsvenster van 2 uur. Er wordt geleverd tussen 07:00 en 20:00. In het bericht staat ook je track and trace gegevens.

  • Je krijgt vanuit onze vervoerder ongeveer 2 dagen voor de levering een mail waarin we je vragen om de afleveretage en de afleverruimte in te vullen. als je deze uiterlijk 1 werkdag voor levering hebt ingevuld, leveren we de bestelling in de gewenste ruimte. Zorg ervoor dat er geen spullen in de weg staan en dat de doorgangen vrij van obstakel zijn.

  • Palletleveringen van laminaat worden afgestapeld over de eerste privédrempel, zolang deze met een rollend hulpmiddel bereikbaar is. De pallet wordt retour genomen.

  • Indien er geen lift aanwezig is of het product niet in een lift past wordt de bestelling tot op de derde etage geleverd.

Bezorgen buiten Vlaanderen
Het is niet mogelijk om bestellingen via deze website te laten bezorgen in Wallonië of in het buitenland. Indien je vanuit Wallonië bestelt, adviseren wij je de bestelling af te halen bij een van onze winkels in Vlaanderen.

Terug naar de klantenservice.

NL-BE-Witte-banner-2-3-row
Bezorgkosten